H Τέχνη της Απώλειας.
By Elisabeth Bishop,
Πια δεν μ’ ενδιαφέρει να συντηρώ μια πολυάριθμη βιβλιοθήκη - (ματαιότης ματαιοτήτων) - μήτε συλλέγω πέτρες, μποτίλιες κάδρα, αναπτήρες, πένες, φτερά – έτσι τα λέγαν όταν ήμουν παιδί τα άπιαστα και λαχταριστά στυλό μελάνης Parker και Mont Blanc – ούτε χρειάζομαι ένα ευρύχωρο σαλόνι για να γράφω καταφύγιο από τους θορύβους του δρόμου και τους θορύβους μέσα μου...
Η εξορία κι οι αρίφνητές της απώλειες με κάναν γενναιόδωρη. Δωρίζω ό,τι δεν έχω – λεφτά, ποιήματα, οργασμούς – έμεινα να αιωρούμαι – πλοίο χαμένο στο πέλαγο – με τις ρίζες στον άνεμοόπως ένα γαρύφαλλο δίχως κορμό πού να πιαστεί.
Η εξορία κι οι αρίφνητές της απώλειες με κάναν γενναιόδωρη. Δωρίζω ό,τι δεν έχω -λεφτά, ποιήματα, οργασμούς - μου άφησε τις ρίζες στον άνεμοσαν νεύρα καταδικασμένου. Γυμνωμένη, φτωχή, κυρία του χρόνου μου. Κι ούτε με κείνον πάλι φείδομαι θα’ ταν γελοίο να προσπαθώ να διοικήσω ένα μεγάλον άγνωστο...
Πια δεν μ’ ενδιαφέρει να συντηρώ μια πολυάριθμη βιβλιοθήκη - (ματαιότης ματαιοτήτων) - μήτε συλλέγω πέτρες, μποτίλιες κάδρα, αναπτήρες, πένες, φτερά – έτσι τα λέγαν όταν ήμουν παιδί τα άπιαστα και λαχταριστά στυλό μελάνης Parker και Mont Blanc – ούτε χρειάζομαι ένα ευρύχωρο σαλόνι για να γράφω καταφύγιο από τους θορύβους του δρόμου και τους θορύβους μέσα μου...
Η εξορία κι οι αρίφνητές της απώλειες με κάναν γενναιόδωρη. Δωρίζω ό,τι δεν έχω – λεφτά, ποιήματα, οργασμούς – έμεινα να αιωρούμαι – πλοίο χαμένο στο πέλαγο – με τις ρίζες στον άνεμοόπως ένα γαρύφαλλο δίχως κορμό πού να πιαστεί.
Η εξορία κι οι αρίφνητές της απώλειες με κάναν γενναιόδωρη. Δωρίζω ό,τι δεν έχω -λεφτά, ποιήματα, οργασμούς - μου άφησε τις ρίζες στον άνεμοσαν νεύρα καταδικασμένου. Γυμνωμένη, φτωχή, κυρία του χρόνου μου. Κι ούτε με κείνον πάλι φείδομαι θα’ ταν γελοίο να προσπαθώ να διοικήσω ένα μεγάλον άγνωστο...
Σχόλια